STRAŽ POD RALSKEM

STRAŽ POD RALSKEM

STRAŽ POD RALSKEM

STRAŽ POD RALSKEM

STRAŽ POD RALSKEM

Nové hrací prvky

Ve měste se objevily nové hrací prvky.

Rada města rozhodla umístit sestavy hracích prvků v ulici Mimoňská (u Telecomu), v ulici Máchova ( za hotelem DIAMO – pod svah), v ulici Pionýrů za domem čp. 312 – 314 a čtvrtá je v Rusku.

01 02 03 04

Komentáře

1 | Procházková | před šesti roky

Myšlenku vybudovat tyto čtyři hrací plochy předcházelo mnoho příprav a samotná realizace zabrala spoustu času. Chci věřit tomu, že naše snaha nebyla zbytečná a prvky budou sloužit dětem pro radost a hlavně vandalové se těmto plochám budou vyhýbat.

reagovat

2 | O. ze S. | před šesti roky

Volby

Před volbama stavíte co jste po volbách zrušili….… a teď se chlubíte? :-x

reagovat

3 | Procházková | před šesti roky

Loni se zřídilo větší dětské hřiště v Okružní ulici, letos tato čtyři. Jsme v EU a hřiště musí být v souladu s platnou legislativou. Chtěla jsem jen upozornit, že by nám všem mohlo na něčem trochu záležet, nevím proč do toho hned pletete volby. Svoji práci odvádím jako každý jiný. Trochu „podpásovka“.Děkuji.

reagovat

4 | pablo112 @ | před šesti roky

uzavřeme vsásky za jak dlouho je ti šmejdi zničej….… (já vim blbej vtip)…

reagovat

5 | O. ze S. | před šesti roky

[3] Procházková : A že Vám to trvalo 4 roky. A co výtahy v panelácích, odpovídají bezpečnostním normám EU?

Podpásovka to byla od Vás na naše děti. :-x

reagovat

6 | pablo112 @ | před šesti roky

[5] O. ze S. : DALI SE NOVÉ HRACÍ PRVKY,ALE HNED SE OBĚVILI OSOBY NA MĚU,KTERÝM TO VADÍ-ŽE PRÝ BUDOU DĚTI HLUČNÝ A NIČIT NOVÝ FASÁDY…. ;-)

reagovat

7 | O. ze S. | před šesti roky

[6] pablo112 : To mě ani nepřekvapuje :-D

reagovat

8 | pablo112 @ | před šesti roky

[7] O. ze S. : no tady ve Stráži je vše možný… Ale to už nikdo nevidí-někteří lidi tady ve Stráži bych vystřelil na měsíc,ale to je jedno…

reagovat

9 | O. ze S. | před šesti roky

[6] pablo112 :… že tedy nevadí osobám na MěU opilci, kteří jsou někdy hlučnější. Jim taky jejich <stánky> nezbourají. Na druhou stránku: jakej pán,….….. ;-)

reagovat

10 | pablo112 @ | před šesti roky

[9] O. ze S. : no moment to nevadí MĚU ,ale lidém ve městi a ty si pak chodí stěžovat na MĚU..

reagovat

11 | O. ze S. | před šesti roky

[10] pablo112 : A jak jim ouředníci pomáhají řešit jejich problém?

reagovat

12 | pablo112 @ | před šesti roky

[11] O. ze S. :nevím .jak by jsi ho řešil/a ty?

reagovat

13 | O. ze S. | před šesti roky

[12] pablo112 : Zeptal bych se jich, jestli si pamatují na svoje dětství, nebo na chování svých ratolestí a poslal zase hezky na cestu do…...(mů). :-D

reagovat

14 | pablo112 @ | před šesti roky

[13] O. ze S. : třeba se to tak provozuje…nevím (lhal bych) Ale lidi jsou různý….

reagovat

15 | O. ze S. | před šesti roky

[14] pablo112 :Někde různý, jinde hrůzný. 8-)

reagovat

16 | pablo112 @ | před šesti roky

reagovat

17 | Mkéta | před šesti roky

Vážený/á O. ze. S, pokud je někdo tak zapšklý stejně jako vy, tak se nedivím, že si chodí na MěÚ stěžovat na to, že město nechalo tyto prvky pro děti nainstalovat. Vzpoměňte si hlavně vy na své dětství a zavzpomínejte, jak jste trávili svůj volný čas. Zvláště paní, co si byla stěžovat měla údajně s sebou malé děcko, které se včera dívalo na hrající si děti na klouzačce pouze za oknem. A víte proč si paní byla stěžovat? Aby jim naše děti nepoškodili omítku za deset miliónů. Proboha, kde to jsme? My si naše děti narozdíl od ostatních hlídáme a dřív než naše děti, tak jim omítka popraská tlakem zarůstající trávy, o kterou se nikdo z těchto chytráků nepostará. Sprostý mi připadl i Váš útok na p. Procházkovou ohledně předvolebního období. Myslíte, že to město dělalo kvůli volbám? Myslím, že zrovna paní M.P. to zapotřebí nemá. Po hracích prvcích jsme volaly my, maminky z plen odrůstajících ratolestí. Aktivitu města jsme uvítaly a běžte se schválně někdy mrknout přímo na ty děti, jak jim září očí a jsou šťastný, že si můžou někam vylýzt a nikdo jim za to nehubuje.
Takže bych Vám radila vážený/á O. ze S. začněte se trochu zajímat o život veřejný, vylezte ze své kukaně, kde máte výtah neodpovídající normám EU, projděte se po městě, popovídejte si s normálníma lidma a hlavně se začněte na svět usmívat. Sám/a pak poznáte, že tady ve Stráži to není tak strašný, jaký máte z města dojem vy. Ne nadarmo se říká, že nevědomost zabíjí ;-)

reagovat

18 | pablo112 @ | před šesti roky

výtah a EU

nejsem si jist a tak trochu se tedy ptám: není výtah,který neodpovídá normám EU věcí samosprávy tedy společenství(pokud máte společenství)… radši bych stokrát vyměnil prvky(na hřišti)kde si hrají děti(kvůli bezpečnosti a hlavně aby si měli kde hrát)než nějaký výtah…

reagovat

19 | oswald | před šesti roky

pablo…jen čumím….ty si fakt…. 8-O

reagovat

20 | Procházková | před šesti roky

[5] O. ze S. :S výtahy nemám nic společného.

reagovat

21 | O. ze S. | před šesti roky

[17] Mkéta : Vážená paní, nevím proč zrovna Vy na mě útočíte. Přečtěte si moji reakci č.13 a trochu se zamyslete, než něco vypustíte ven. Jsem rád, že tu něco vzniklo (už kvůli mému dítěti), jen se mi zdá doba od voleb do voleb podezřelá.

P. S. Na vašem místě bych se moc nehonosil slovem <maminka>, když na vlastní dítě nemáte moc času a necháváte ho vychovávat od necelého roku, tedy ještě od těch plen, od cizích (3) lidí. :-?

reagovat

22 | O. ze S. | před šesti roky

[17] Mkéta : P.S. Na rozdíl od Vás v tomto městě bydlím přes třicet let. Jak dlouho Vy, že se mě snažíte poučovat?????

reagovat

23 | O. ze S. | před šesti roky

[18] pablo112 : Právě o tu bezpečnost jde. I tím výtahem děti jezdí. Výtahy nemají žádné zajištění, takže se nezastaví ani když se dostane mezi dveře a kabinu např. tkanička od bundy, rukáv apod. To už nejde o zdraví, ale o život. Nebo ne? :-?

reagovat

24 | Gigina @ | před šesti roky

[21] O. ze S. : Jste neuvěřitelně zlý člověk!

reagovat

25 | Mkéta | před šesti roky

[21] O. ze S. : Vážený/á O. ze S. z vašich příspěvků nepochybuji o tom, že mě dobře znáte a nechápu, proč rozebíráte mé soukromí zde a nikoliv přímo z očí do očí. Vy na mě máte takový názor, za který se zřejmě stydíte vyjádřit ho přímo. Mou dceru neznáte,ale i když jí vychovávjí cizí, přesto slušní lidé (které jste tu nepřímo urazil) a já nevidím důvodu proč by to tak nemohlo být, budu jí vštěpovat už od malička do hlavičky, ať se celý život ochraňuje srážkám s lidmi jako jste Vy.
Ale přesto mějte se krásně a své děti vychovávejte podle nejlepšího svědomí a vědomí. Jsou to přeci miláčci.

reagovat

26 | Hermit | před šesti roky

[3] Procházková :

  • jestli se nepletu tak existovalo neco jako prechodne obdobi, a v EU jsem uz nejaky ten patek. Hraci prvky byly „nedavno“ odstraneny, ale nebyly nahrazeny,…

reagovat

27 | pablo112 @ | před šesti roky

přečtěte si

[23] O. ze S. : podívejdte se na návod použití a na pokyny psané o výtahu(jsou v kabyně) obsluhovat výtah mouhou děti až od deseti let(a pokud se tam veze nějaký předmět tak od 18)

[19] oswald : co jsem????????

reagovat

28 | O. ze S. | před šesti roky

[24] Gigina : Ne, to rozhodně nejsem. Jen se bráním a na rozdíl od paní Mkety, nikoho neurážím.

reagovat

29 | O. ze S. | před šesti roky

[27] pablo112 : Ano, ale realita je trochu jiná!

reagovat

30 | Gigina @ | před šesti roky

[28] O. ze S. : Tak teď být vámi tak se pořádně chytnu za…nos a přečtu si příspěvek č. 21! ;-) Bude stačit asi to P.S. ;-)….hm?? :-)

reagovat

31 | O. ze S. | před šesti roky

[30] Gigina : Vím co pišu. Také si pořádně přečtěte komentář č 17 !

reagovat

32 | pablo112 @ | před šesti roky

[29] O. ze S. : sice je realita jiná,ale je to daný vírobcem…. a výtah(požívaný převážně dospělími),který není v normách EU chcete vyměnit,ale hřiště(pro malé děti),které nebylo v normách EU to NEVÁDÍ???

reagovat

33 | Procházková | před šesti roky

Dětem je úplně jedno, jestli dovádějí na houpačce, která splňuje normy EU nebo ne. Ale takový hrací prvek musí mít svého provozovatele a ten jediný je zodpovědný za to, zda je vše podle platné legilativy. Proto město, které je provozovatelem vznikajících hracích ploch, musí tyto požadavky dodržet.

reagovat

34 | Bublinka | před šesti roky

Lidi, buďte rádi, že město něco pro ty děti udělalo! A neřešte, zda to je volební krok nebo ne. Hlavně že z toho mají radost ty mrňousové, ne?

reagovat

35 | Hermit | před šesti roky

[33] Procházková :

Skluz mesta neco resit, 4 roky

  • vim ze mi nemusite odpovidat, ale kde proboha vznikl ctyrlety skluz?

ČSN EN 1176, ČSN EN 1177 a Nařízení vlády č. 329/ 2002 Sb.

Mozna byl skluz i vetsi, 6 let

  • je velmi zajimave take ze mesto az v roce 2005/11 zjistilo, ze hriste co byla ve Strazi neodpovidaji zakonu č. 258/ 2000 Sb., o ochrane verejneho zdravi

Neslo vytvorit za tu dobu financni rezervy? Proc po nekolika letech jsou jen 2 hriste, kdyz jedno hriste stoji mene nez pulrocni plat (nepocitam udrzbu)?

  • samozrejme je mi dobre znam zamer mesta, nebo jak to nazveme, veskera data jsou ze zameru mesta z 2005/11

reagovat

36 | Hermit | před šesti roky

[33] Procházková :

Skluz mesta neco resit, 4 roky

  • vim ze mi nemusite odpovidat, ale kde proboha vznikl ctyrlety skluz?

ČSN EN 1176, ČSN EN 1177 a Nařízení vlády č. 329/ 2002 Sb.

Mozna byl skluz i vetsi, 6 let

  • je velmi zajimave take ze mesto az v roce 2005/11 zjistilo, ze hriste co byla ve Strazi neodpovidaji zakonu č. 258/ 2000 Sb., o ochrane verejneho zdravi

Neslo vytvorit za tu dobu financni rezervy? Proc po nekolika letech jsou jen 2 hriste, kdyz jedno hriste stoji mene nez pulrocni plat (nepocitam udrzbu)?

  • samozrejme je mi dobre znam zamer mesta, nebo jak to nazveme, veskera data jsou ze zameru mesta z 2005/11

reagovat

37 | Gigina @ | před šesti roky

Hermite…ty šťouro ;-)

reagovat

38 | Procházková | před šesti roky

[36] Hermit : Jen malá poznámka : V současné době jsou hřiště na pěti místech – jsou to lokality ulic Okružní,Mimoňská,Pionýrů,Máchova a „Rusko“ . Nic ve zlém, ale ode mne odpověď na Vaši otázku nečekejte, nejsem ten rozhodující článek.Pracovníci technické správy města vytvořili podmínky pro vybudování těchto hracích ploch, zajistili jejich provoz a máme na starost jejich následnou údržbu.

reagovat

39 | O. ze S. | před šesti roky

[37] Gigina : Hermit má pravdu a nazval problém pravým jménem.

Otázka pro Vás: To musíte každému dávat ke jménu nějaký přívlastek?

reagovat

40 | Gigina @ | před šesti roky

[39] O. ze S. : Nenapsala jsem, že Hermit nemá pravdu! Takže bacha na to! Odpověď pro Vás: Nemusím, nedělám to pokaždé…ale proč někdy ne? ;-)

reagovat

41 | O. ze S. | před šesti roky

[40] Gigina : Omlouvám se, ale ta první věta byl můj názor, jen jsem ho špatně vyjádřil. :-)

reagovat

42 | Gigina @ | před šesti roky

[41] O. ze S. : V pohodě…jen jsem se musela ohradit :-)

reagovat

43 | pablo112 @ | před šesti roky

neuvěřitelné...

Dnes jsem při úklidu města viděl dvě ženy jak se houpu na novýh houpačkách(obě byly na jedné).A tak jsem na ně křikl že je to pro děti a né na blbnutí… odpověď-TAK TO UŽ JSEM TAKY ZJISTILA… A místo toho aby odešli tak jsem dostal ještě já vynadáno co se starám….(byly o i janá slova). A tak si pokládám otázku:jak mají být děti vychovány když ani dospělí nevědí jak se chovat.
:-|

reagovat

44 | x-xao @ | před šesti roky

[43] pablo112 : Napis jmena 8-)

reagovat

45 | pablo112 @ | před šesti roky

[44] x-xao : věř že bych moc rád,ale ty dotyčné vůbec neznám(a že tu znám spousty lidiček) Nejspíš nejsou zdejší….

reagovat

46 | Hermit | před šesti roky

[38] Procházková :

  • jj jsem se byl kouknout ve strazi po delsi dobe (ve strazi makate jak berusky), a videl jsem 3 po ceste na autobus, do ruska nechodim a jedno mi zustalo utajeno

[37] Gigina :

  • ja nestouram, jen jsem chtel poukazat na to, ze na meste jsou lidove receno „brzdy“, ja pracovat tempem 4 roky zkluz, tak me koupnou do…

reagovat

47 | O. ze S. | před šesti roky

[46] Hermit :Ne ve všem jsou brzdy. Například ve zvyšování nájmů jsme o (k)rok na před. :-D

reagovat

48 | Gigina @ | před šesti roky

Tak nejen ve Stráži si lidé stěžují na nové hrací prvky na sídlišti. Čtěte zde

reagovat

49 | Gandalf | před šesti roky

[48] Gigina :Ono je na tom dost pravdy, na co si ti lidé stěžují. Ta hřiště slouží spíš jako odkladiště dětí. Proto musí být blízko domu nebo ještě lépe uprostřed zástavby. Maminky musí na své ratolesti vidět z okna a případně je mít možnost z okna zavolat. V podvečer pak některé slouží jako schromaždiště adolescentů, kteří zde do pozdních večerních hodin halasně rozebírají své denní zážitky.

reagovat

50 | pablo112 @ | před šesti roky
:-(

reagovat

51 | Mkéta | před šesti roky

[49] Gandalf : Dovol, abych částečně nesouhlasila. Možná mluvíš pouze za část maminek, které využívají hřišťátka jako odkladiště dětí, ale rozumný rodič tam přeci nenechá předškolní dítě hrát si samo. I když i takové se najdou. To si pak člověk zákonitě pomyslí něco o tom, proč vlastně ty děti mají. A na to asi narážíš, viď? Takže částečný souhlas.
I když jsem tu byla nařčena za svou výchovu dítěte, tak v čase, který trávíme spolu se mu plně věnuji a nenapadlo by mě, nechat jej hrát si samo. Ani doma, ani venku. I když věř, že je to občas nahlavu.

Venku jsem už několikrát z klouzajdy odháněla pubescenty a upozorňovala je na řád, na nosnost a vlastně i na to, že na klouzačku se leze po schodech a klouže se po zadku, nikoliv po nohách. Od té doby se tam už neukázali :-x

reagovat

52 | Olaaa | před šesti roky

Necítím se nerozumným rodičem, a myslím, že nikoho ani nenpadlo přemýšlet proč jsem si pořídila dítě, když si mé starší dítě si od 4 let chodilo hrát samo před panelák. Vyžadovalo to pouze pravidelnou kontrolu. Neměla jsem s tím nikdy problém. Když někdo bydlí v domě, je to uplně normální, že díte bývá samo „na dvorku“. Právě proto je fajn, že jsou hřišťátka mezi paneláky. Slovo „odkladiště“ dětí mne vůbec neprovokuje.

Problém s odrostlými dětmi a jejich nápady tu vždy byl a vždy bude. Je dobře, že se najde někdo, kdo jim to kolem dokola připomíná. Byla doba, kdy na to většina lidí kašlala, protože jim to bylo jedno.

reagovat

53 | sovička | před šesti roky

[52] Olaaa : Souhlasím s tebou i moje děti si od určitého věku hrávali venku sami, ale vše závisí na výchově a rodičovském vedení. Úmyslně jsem napsala hrávali, protože to nikdy netrvalo dlouho a netrávili tam jako jiné děti valnou část svého dětství. V živé paměti mám však i historky, kdy termín odkladiště plně sedí a lidé bydlící kolem si přáli, aby dotyční odjeli alespoň na půl dne někam mimo. ;-)

reagovat

54 | verka | před šesti roky

[6] pablo112 : jo jo hlučný? mě zase vadí ten přiblblej hlučnej rozhlas,jsem psala starostovi tak uvidím jestli odepíše.

reagovat

55 | verka | před šesti roky

Jaké části se říká Rusko?

reagovat

56 | Mkéta | před šesti roky

[55] verka : na východ od naší republiky :-D :-D :-D (ne…omlouvám se slovenským spoluobčanům ;-) )
Dá se to brát od zmrzlináře Schwarzkopfa dozadu a nahoru (?), zasvěcení prominou a jistě i opraví.

reagovat

57 | Bublinka | před šesti roky

[54] verka : neodepíše – píšu ze zkušenosti manžela.

reagovat

58 | verka | před šesti roky

[57] Bublinka :ASI MÁŠ PRAVDU,JEŠTĚ NEODEPSAL.ASI MÁ PLNO JINÝCH STAROSTÍ. :-?

reagovat

59 | verka | před šesti roky

[56] Mkéta :TAK TEDY :-) JINAK,NÁZEV ULICE? JEN CHCI BÝT V OBRAZE ;-) JE TADY I DISKUZE O BYTECH V RUSKU TED ZAS NOVÉ HRACÍ PRVKY,TAK PROTO SE PTÁM.

reagovat

60 | Gandalf | před šesti roky

[59] verka :Mám dojem, že je to na konci Máchovky.

reagovat

61 | Bublinka | před šesti roky

[58] verka : No nevím jestli to bude tím, že má jiné starosti… když už uvádí mail na oficiálních stránkách města, tak by měl občanům i odpovědět. Ale hlavně, že stačí dojít do Amáda, jako včera – ale abych se ho nedotkla, bylo to po pracovní době.

reagovat

62 | sovička | před šesti roky

[59] verka :Část Máchovky je taky v „Rusku“. Rusko je vžité označení pro tu část Stráže, kde byly prostory obsazené sovětskou armádou, odešli, ale označení zůstalo. Je to zjednodušeně od věznice směrem k Trimku, rodinné domky, paneláky v lese a prostor kolem.

reagovat

63 | pablo112 @ | před šesti roky

škody

A už tu jsou nové škody-dnes ráno RR zjistila že chybí jedna houpačka+koš na odpadky.(v ulici Mimoňská) někomu se asi hodila na zahrádku

reagovat

64 | x-xao | před šesti roky

[63] pablo112 : Tak uz nam to zaclo. :-?

reagovat

65 | pablo112 @ | před šesti roky

[64] x-xao : co nám začlo???

reagovat

66 | x-xao @ | před šesti roky

To co jsem nechtel.
Lide kradou a to uplne vsechno. Kos a houpacka.
Co bude nasledovat?

reagovat

67 | pablo112 @ | před šesti roky

???

no tak to jsis položil dobrou otázku nevím jak ostatní občánéale já jsem to tušil-kolikrát si pokládám otázku MÁ CENU NĚCO DĚLAT??!!!Ale nakonec vítězí odpověď ANO ještě jsou lidé (a děti)co si to zasloužej. Ve Stráži co není přivařené a přibetónované-tak to dlouho nevydrží. Lidém je vše lhostejné…

reagovat

68 | sovička | před šesti roky

[67] pablo112 :Napsal jste, lidem je vše lhostejné. Není, vy to dobře víte, jinak by jste např. nepsal na tyto stránky vy, ani ostatní a není to jen o tom. Ukradl jste to snad vy, nebo někdo z nás? Sotva! Máte pravdu v tom, že procento nenechavců je ve Stráži nadstandartní. A pokud je viník dostižen, pak máme zákony, které v první řadě chrání jej, než ostatní. Kéž by šlo jejich jména, nebo alespoň fota zveřejňovat.

reagovat

69 | pablo112 @ | před šesti roky

[68] sovička : jo s těmi zákony je to pravda spíše chrání viníky….

reagovat

70 | sovička | před čtyřmi roky

co je a není

bydlím tu jižněkolik let vidímco tu je a co není…dalo byse natototéma dlouho donoci polemizovat …ale jedno nám tu faktchybí ato pořádný market…

reagovat

Připojte váš komentář!

Můžete používat Texy! syntaxi.

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.